مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 تیر 1399 ساعت 10:102020-07-17سياسي

شهر خلاق نیاز به دو قدرت معنوی و اقتصادی دارد


شهر خلاق نیاز به دو قدرت معنوی و اقتصادی دارد و آنچه که جامعه را در مقابل فشارهای اقتصادی؛ فرهنگی و سیاسی قدرتمند می کند به یقین قدرت معنوی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسن عسگری ظهر جمعه در خطبه های نماز جمعه شهر بویین میاندشت اظهار داشت: رعایت تقوای الهی سبب فضائل اخلاق و رفتار نیکو صفت در انسان می شود و از هوا و هوس پوچ و بیهوده دوری خواهد کرد، ماه ذی الحجه ماه دوری از کار حرام است، موسی (ع) در این ماه دعوت به سخن به خدا می شود.

وی گفت: دعا راه ارتباط با خدا است و هر چند پیشرفت علمی و امکانات رفاهی داشته باشیم اما نیاز است که دستی ماورای دست بشری دست ما را باید بگیرد و آن دست که ما را به این میدان دعوت می کند دعا است.

امام جمعه بویین میاندشت با بیان اینکه اگر در زندگی نشاط نداریم به دلیل نداشتن ایمان و دینداری است نشاط در دل انسان قدرت آفرین است تا زندگی را بهتر لمس کند، گفت: در هر جامعه ای که دو عنصر دین و اخلاق حاکم است کمترین جرایم اتفاق می افتد.

شهر خلاق نیاز به دو قدرت معنوی و اقتصادی دارد وی با بیان اینکه شهر خلاق نیاز به دو قدرت معنوی و اقتصادی دارد چون آنچه که جامعه را در مقابل فشارهای اقتصادی و فرهنگی و سیاسی قدرتمند می کند داشتن قدرت معنوی است که پاشنه بالندگی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهر خلاق نیاز به دو قدرت معنوی و اقتصادی دارد

شهر خلاق نیاز به دو قدرت معنوی و اقتصادی دارد