مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 تیر 1399 ساعت 10:502020-07-17سياسي

لزوم معرفی اسلام ناب/ مبلغان انقلابی و گفتمان ساز باشند


معاون تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به اینکه سازمان تبلیغات باید اسلام ناب را معرفی کند، گفت: مبلغ باید مردمی، انقلابی و گفتمان ساز باشد و به ترویج و تبلیغ اسلام ناب و عاشورایی بپردازد.

- حجت الاسلام روح الله حریزاوی در حاشیه سفر به استان کرمان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آیه ای از قرآن کریم در خصوص جهاد در قرآن کریم گفت: جهاد یکی از درهای بهشت است که خداوند آن را به روی خواص اولیائش باز کرده است.

وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری می فرمایند کار و فعالیتی که انجام می دهید، خروجی و اثر آن را بررسی کنید از طرف دیگر محتوایی که انقلاب اسلامی به جهان عرضه کرد و موجب پذیرش جهانی شد، توحید بود لذا مبلغینی که اعزام می شوند، باید خدا و توحید را با برهان صدیقین، به جوانان و مردم جهان عرضه کنند.

حجت الاسلام حریزاوی با اشاره به اینکه سازمان تبلیغات اسلامی باید اسلام ناب را معرفی کند، اظهار داشت: مبلغ باید مردمی، انقلابی و گفتمان ساز باشد و به ترویج و تبلیغ اسلام ناب و عاشورایی بپردازد.

وی بیان داشت: شکل دهی مقاومت، بسیج جهانی مستضعفین و بسیج طلاب و دانشجو از جمله فعالیت هایی است که سازمان تبلیغات اسلامی باید به آن ورود پیدا بکند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم معرفی اسلام ناب/ مبلغان انقلابی و گفتمان ساز باشند

لزوم معرفی اسلام ناب/ مبلغان انقلابی و گفتمان ساز باشند