مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 تیر 1399 ساعت 11:352020-07-17سياسي

نفوذ ناپذیرترین ستون نظام شورای نگهبان است


استوارترین و نفوذ ناپذیرترین ستون های نظام شورای نگهبان است، اهمیت شورای نگهبان با وجود هجمه های دشمنان اجازه ورود ناخالصی ها به پست های کلان کشوری را نمی دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بویین میاندشت، حجت الاسلام حسن اسکندری ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهر بویین میاندشت با بیان اینکه دفتر پلیس به اضافه 10 در شهر بویین میاندشت افتتاح و مردم از این پس می توانند از خدمات آن بهره مند شوند، اظهار داشت: به گفته حسین زاده جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان در مراسم افتتاح دفتر پلیس به اضافه 10 شهر بویین میاندشت، در هر جامعه دین و اخلاق باشد جرائم کمتر است و نیاز به برخورد پلیسی و قضایی نیست.

امام جمعه بویین میاندشت گفت: جامعه خلاق نیاز به قدرت معنوی و اقتصادی دارد، قدرت پاشنه بالندگی جامعه است و در مقابل فشارهای اقتصادی و فرهنگی و سیاسی باید قدرتمند باشیم.

وی تصریح کرد: هر کس فریب هوا و هوس نفس را نخورد هوای طاغوت را نمی خورد، داشتن تقوای برای انسان سیاسی مهمتر از افراد عادی است چون انسانی که در اجتماع مسؤولیت دارد ممکن است فریب هوای نفس را بخورد و دچار لغزش شود همان گونه که برخی در راه سیاست دچار لغزش شدند، شهدا احیای الگوی انگیزه در انسان هستند و موجب حرکت می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفوذ ناپذیرترین ستون نظام شورای نگهبان است

نفوذ ناپذیرترین ستون نظام شورای نگهبان است