مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 تیر 1399 ساعت 15:352020-07-17اقتصادي

لزوم اخذ مجوز برای ساخت و سازهای روستایی


کسانی که بومی روستاها نیستند حق ندارند بدون مجور اقدام به ساخت و ساز در روستا کنند و بنیاد مسکن باید با اینگونه افراد بصورت قانونی برخورد کند.

- فتح الله حقیقی در برنامه دهگردشی خود با سفر به روستاهای تازه کند و کلوچ آباد شهرستان طارم، مسائل و مشکلات این روستاها را بررسی کرد و مصوباتی هم برای حل آنها به تصویب رسید.

استاندار زنجان در جلسه ویدئو کنفرانسی با مدیران درباره مسائل روستای تازه کند از جمله اختصاص 900 میلیون تومان اعتبار برای زیرسازی لازم بمنظور آسفالت راه دسترسی روستا، حضور بهورز به صورت هفته ای یکبار در روستا برای رسیدگی به مسائل بهداشتی اهالی، تامین سوخت و آرد مورد نیاز مردم روستا و مطالعه طرح هادی برای اجرا و بهره مندی مردم خبر داد.

همچنین مقرر شد با اطلا ع رسانی دهیار روستا، مردمی که تمایل به استفاده از تسهیلات 50میلیون تومانی مقاوم سازی منازل روستایی دارند، نام نویسی کنند تا اقدام لازم برای نوسازی واحدهای روستای تازه کند صورت گیرد.

مورد دیگر برای اهالی روستای تازه کند ارائه خدمات پس از فروش برای آبگرمکن های خورشیدی با همکاری منابع طبیعی و تکمیل واحدهای مسکونی نیمه تمام موجود در روستا با مشارکت کمیته امداد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اخذ مجوز برای ساخت و سازهای روستایی

لزوم اخذ مجوز برای ساخت و سازهای روستایی