مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 تیر 1399 ساعت 03:452020-07-18سياسي

تصمیم جدیدی درباره تغییر زمان برگزاری کنکور 99 گرفته نشده است


نایب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره پرسش های مکرر مردم پیرامون احتمال تغییر زمان برگزاری کنکور سراسری 99 گفت: تصمیم سازی پیرامون اجرای کنکور با توجه به شیوع کرونا، - نایب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره پرسش های مکرر مردم پیرامون احتمال تغییر زمان برگزاری کنکور سراسری 99 گفت: تصمیم سازی پیرامون اجرای کنکور با توجه به شیوع کرونا، کار یک مجموعه نیست و ستاد ملی کرونا درباره آن تصمیم گیری می کند.

تا حال حاضر که زمان برگزاری کنکور پایان مرداد ماه اعلام شده است؛ هیچ تغییر و تصمیم جدیدی درباره زمان کنکور صورت نگرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد وحیدی در برنامه تلویزیونی پرسشگر درباره بودجه 1400، سیاستهای کلی جذب نیرو در آموزش و پرورش که معاون وزیر آموزش و پرورش به آنها اشاره و برای پیشبرد آن و کمک مجلس اعلام آمادگی کرد گفت: در سیاستهای کلی جذب نیرو یک نگاه ویژه وجود دارد و آن این است که آموزش و پرورش در مقابل مجلس معمولا منفعل عمل کرده و نیامده نیازسنجی کند و بر اساس آن ساماندهی نیرو کند.

وی افزود: آموزش و پرورش منتظر است که مجلس قانونی را بگذراند و بخشی از نیرویی که تعیین تکلیف نشده است را تعیین تکلیف کند و او این نیروها را جذب کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم جدیدی درباره تغییر زمان برگزاری کنکور 99 گرفته نشده است

تصمیم جدیدی درباره تغییر زمان برگزاری کنکور 99 گرفته نشده است