مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 تیر 1399 ساعت 04:102020-07-18سياسي

پایبندی به منویات رهبری در فضای مجازی


کسانی که بی پروا در فضای مجازی هر چه می خواهند می نویسند باید دقت کنند که به سخنان و منویات مقام معظم رهبری پایبندی داشته باشند.

- ایسنا/فارس امام جمعه شهرستان رستم گفت: کسانی که بی پروا در فضای مجازی هر چه می خواهند می نویسند باید دقت کنند که به سخنان و منویات مقام معظم رهبری پایبندی داشته باشند.

همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند انتقاد حایز است اما توهین جایز نیست.

حجت الاسلام حسینی بوشهری درخطبه های این هفته نماز جمعه رستم با اشاره به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با نمایندگان مجلس که به صورت ویدئوکنفرانس برگزارشد، گفت: سخنان رییس مجلس در این دیدار پخته و سنجیده و همراه با ارائه بسته اقتصادی بود و نویدهای بسیار خوبی را در بر داشت که مورد تحسین مقام معظم رهبری نیز قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دفتر نهاد نماز جمعه استان فارس، او افزود: امید است این رویکردی که در مجلس یازدهم شکل گرفته است در راستای رفع مشکلات قرار بگیرد و بتواند به وعده های خود جامه عمل بپوشانند و مقام معظم رهبری در این دیدار آرامش بخش و راهگشا بود.

امام جمعه شهرستان رستم ادامه داد: در این دیدار مقام معظم رهبری سیاست های کلی نظام را برای مجلس مشخص کردند وفرمودند: امروز در کشور مشکلاتی وجود دارد اما در کنار آن نیز بنیه این کشور قوی است و عمده مشکلات ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایبندی به منویات رهبری در فضای مجازی

پایبندی به منویات رهبری در فضای مجازی