مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 تیر 1399 ساعت 04:552020-07-18اقتصادي

جایگاه گردشگری مجازی در مازندران کجاست؟


با وجود آنکه، کرونا تقریبا صنعت نیمه جان گردشگری مازندران را به ورطه سقوط کشاند، اما فعالان حوزه گردشگری معتقد هستند که، توسعه گردشگری مجازی می تواند در درازمدت به سود این صنعت در این استان، - ایسنا/مازندران با وجود آنکه، کرونا تقریبا صنعت نیمه جان گردشگری مازندران را به ورطه سقوط کشاند، اما فعالان حوزه گردشگری معتقد هستند که، توسعه گردشگری مجازی می تواند در درازمدت به سود این صنعت در این استان، عمل کند.

محمدرضا اورمزدی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه گردشگری مجازی در سراسر جهان یکی از شاخه های اصلی صنعت توریسم به شمار می رود، اظهار کرد: در سال های اخیر با توجه به توسعه شبکه های ارتباط جمعی رسانه ها به ویژه رسانه هایی مانند اینستاگرام که مشغول فعالیت هستند دست به دست هم دادند تا باعث ایجاد صنعت گردشگری مجازی شدند.

وی تصریح کرد: به نگاه تخصصی تر اگر بخواهیم به مقوله گردشگری مجازی بپردازیم در می یابیم که گردشگری مجازی به آن بخش از دیتا هایی گفته می شود که از رسانه و فضای مجازی به صنعت توریسم کمک کند.

این فعال گردشگری تاکید کرد: به عنوان مثال اگر شما بخواهید از طبیعت استان مازندران و یا هر مکان دیگری از کشور یا جهان عکس بگیرید اگر در شبکه های اجتماعی آن را منتشر نکنید در عمل برای جذب گردشگر کارکردی نخواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگاه گردشگری مجازی در مازندران کجاست؟

جایگاه گردشگری مجازی در مازندران کجاست؟