مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 تیر 1399 ساعت 05:002020-07-18اقتصادي

بهره برداری واحد یک میلیون تنی کنسانتره آهن ساغند تا دو ماه آینده


بخشدار خرانق با اشاره بهره برداری از واحد یک میلیون تنی کنسانتره آهن ساغند تا دو ماه آینده، اظهار کرد: روستای ساغند در بخش خرانق اردکان با مشارکت بخش خصوصی در مسیر جهش تولید و رونق اقتصادی قرار گرفته است.

- ایسنا/یزد بخشدار خرانق با اشاره بهره برداری از واحد یک میلیون تنی کنسانتره آهن ساغند تا دو ماه آینده، اظهار کرد: روستای ساغند در بخش خرانق اردکان با مشارکت بخش خصوصی در مسیر جهش تولید و رونق اقتصادی قرار گرفته است.

جاوید عیدانی در جریان بازدید جمعی از مسئولان از طرح های اقتصادی این روستای واقع در حاشیه ی کویر و کلنگ زنی و افتتاح چندین طرح این روستا، اظهار کرد: مسئولان در ابتدا از کارخانه تولید کنسانتره آهن ساغند که با سرمایه گذاری پایافولاد، مراحل نهایی خود را طی می کند، بازدید کردند.

به گفته وی، کارخانه کنسانتره آهن ساغند با تولید یک میلیون تن کنسانتره در سال با سرمایه گذاری هفت هزار میلیارد ریال دارای پیشرفت کار بیش از 90 درصد است و ظرف دو ماه آینده به بهره برداری می رسد.

وی افزود: در این برنامه تعدادی از طرح های دهیاری نظیر میدان شهید سلیمانی و بلوارهای ورودی و خروجی روستا نیز افتتاح شد و در ادامه نیز طرح تصفیه خانه آب روستای ساغند نیز مورد بازدید قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری واحد یک میلیون تنی کنسانتره آهن ساغند تا دو ماه آینده

بهره برداری واحد یک میلیون تنی کنسانتره آهن ساغند تا دو ماه آینده