مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 تیر 1399 ساعت 05:002020-07-18فرهنگي

سالن کنسرت شهر رُم به «موریکونه» تغییر نام داد


مسوولان شورای شهر رُم یکی از آمفی تئاترهای بزرگ شهر را به یاد «انیو موریکونه» ـ موسیقیدان بزرگ و تازه درگذشته ایتالیایی ـ نامگذاری کردند.

- مسوولان شورای شهر رُم یکی از آمفی تئاترهای بزرگ شهر را به یاد انیو موریکونه ـ موسیقیدان بزرگ و تازه درگذشته ایتالیایی ـ نامگذاری کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از آسوشیتدپرس، نام سالن اجرای کنسرت موزیک پارک شهر رم ایتالیا از این پس به اسم انیو موریکونه ، آهنگساز برنده اسکار تغییر کرد که هفته گذشته و در سن 91 سالگی در همین شهر درگذشت.

در مراسمی که در سالن شهداری رم و برای یادبود این آهنگساز سرشناس برگزار شد، جوزپه تورناتوره ـ کارگردان ایتالیایی که ساخت موسیقی فیلم معروفش سینما پارادیزو را موریکونه بر عهده داشته ـ ضمن ادای احترام به این چهره برجسته دنیای موسیقی و سینما گفت: به یاد می آورم که موریکونه این جمله را خیلی دوست داشت که کلید موسیقی در سکوت یافت می شود؛ بنابراین شاید شنیدن سکوتی که او از چند روز پیش آغاز کرده برای ما دشوارترین کار باشد؛ چرا که این سکوت بسیار بسیار طولانی خواهد بود .

موریکونه که ساخت موسیقی بیش از 500 اثر سینمایی و تلویزیونی و همچنین 100 اثر کلاسیک را بر عهده داشته، پنج بار با فیلم های روزهای بهشت (1978)، مأموریت (1986)، تسخیرناپذیران (1987)، باگزی (1991) و مالنا (2000) نامزد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالن کنسرت شهر رُم به «موریکونه» تغییر نام داد

سالن کنسرت شهر رُم به «موریکونه» تغییر نام داد