مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 تیر 1399 ساعت 05:452020-07-18بين الملل

فلسطین به دنبال اقدام قانونی علیه گوگل و اپل


برداشتن نام فلسطین از نقشه های گوگل، واکنش طرف های فلسطینی و نیز درخواست ها از این موتور جستجوگر جهت صرف نظر از این اقدام را به دنبال داشته است.

- فلسطین به دنبال اقدام قانونی علیه "گوگل" و "اپل" برداشتن نام فلسطین از نقشه های گوگل، واکنش طرف های فلسطینی و نیز درخواست ها از این موتور جستجوگر جهت صرف نظر از این اقدام را به دنبال داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از الیوم السابع، ریاض المالکی، وزیر خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین خاطرنشان کرد: ما در حال بررسی اتخاذ اقدامات حقوقی در واکنش به حذف نام فلسطین از نقشه های گوگل و اپل هستیم.

المالکی در ادامه افزود، تشکیلات خودگردان فلسطین در تلاش برای تعیین مرجعی حقوقی بین المللی است که این پرونده به آن ارجاع داده خواهد شد.

وزیر خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین همچنین تصریح کرد، اگر مسئولان دو شرکت گوگل و اپل بر تخلف خود و نقض قوانین بین المللی اصرار بورزند، رجوع به نهادهای حقوقی برای محاکمه آنها کار آسانی خواهد بود.

ریاض المالکی اظهار داشت، این دو شرکت گوگل و اپل آن هنگام که با این اهانت سیاسی عمدی با فلسطین تعامل کردند، یقیناً دست به کار اشتباهی زدند.

در همین حال، اقدام این دو شرکت در حذف نام فلسطین، واکنش های شدید فلسطینی ها در شبکه های اجتماعی را به دنبال داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلسطین به دنبال اقدام قانونی علیه گوگل و اپل

فلسطین به دنبال اقدام قانونی علیه گوگل و اپل