مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 تیر 1399 ساعت 06:252020-07-18فرهنگي

کمبود نیروی انسانی و اعتبار معضل حوزه فرهنگی تایباد


سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تایباد گفت: در وضعیت کنونی که ترویج فرهنگ و هنر می تواند سبب رشد و توسعه جوامع بشری شود، کمبود نیروی انسانی و اعتبارات مشکلات اساسی در این حوزه را فراهم کرده است.

- جابر آفریدون در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: فرهنگ و ارشاد اسلامی در سه حوزه قرآنی، فرهنگی و هنری در قالب تشکل ها و انجمن ها فعالیت دارد که فرهنگ و هنر در تایباد به دلیل کمبود نیروی انسانی و اعتبارات با مشکلات فراوانی روبه رو شده است.

وی با اعلام فعالیت 52 کانون فرهنگی و هنری مساجد در تایباد افزود: همچنین 10 انجمن با 300 عضو فعال در گروه های موسیقی، شعر، ادبیات داستان، هنرهای تجسمی و نمایشی در این شهرستان فعالیت دارند.

آفریدون با اشاره به فعالیت 2 موسسه چند منظوره قرآنی، فرهنگی و هنری در تایباد، اظهار کرد: همچنین اکنون 9 آموزشگاه هنری دارای مجوز رسمی در این شهرستان فعالیت دارند، 2 کانون تبلیغاتی و 2 چاپخانه با مجوز فرهنگ و ارشاد نیز در حال فعالیت هستند.

وی ادامه داد: علاوه بر این یک باجه روزنامه و خبرنگاران مطبوعات، خبرگزاری ها و کانال های فعال در فضای مجازی زیر مجموعه این نهاد فرهنگی هستند که بیشترین سهم را در ترویج فرهنگ و هنر شهرستان بر عهده دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود نیروی انسانی و اعتبار معضل حوزه فرهنگی تایباد

کمبود نیروی انسانی و اعتبار معضل حوزه فرهنگی تایباد