مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 تیر 1399 ساعت 08:202020-07-18سياسي

رضازاده: هیچ وقت واگذاری کیش به چین در قرارداد 25 ساله وجود نداشته است


یک عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه واگذاری جزیره کیش در قرارداد ایران و چین صحت ندارد، گفت: از ابتدا هم قرار نبوده که کیش و یا هر نقطه ای از کشور ما در این قرارداد به چین واگذار شود.

- یک عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه واگذاری جزیره کیش در قرارداد ایران و چین صحت ندارد، گفت: از ابتدا هم قرار نبوده که کیش و یا هر نقطه ای از کشور ما در این قرارداد به چین واگذار شود.

این حرف ها تبلیغات بیگانگان به خصوص آمریکا و اسراییل است.

یعقوب رضازاده در گفت وگو با ایسنا در واکنش به انتشار اخباری مبنی بر اینکه در ابتدا واگذاری کیش در قرارداد 25 ساله ایران و چین وجود داشت و بعد از فشارهای افکار عمومی از متن قرارداد خارج شده است، گفت: چنین چیزی صحت ندارد، از ابتدا هم در این قرارداد موضوعی مبنی بر واگذاری جزیره کیش نیامده بود که بخاطر فشارها از آن خارج شود.

وی با اشاره به صحبت های وزیر خارجه در جلسه کمیسیون امنیت ملی درباره قرارداد 25ساله ایران و چین گفت: آقای ظریف در این جلسه توضیح داد که قرارداد 25 ساله ایران و چین پس از ملاقات های روسای جمهور ایران و چین و دیدار رییس جمهور چین با مقام معظم رهبری بسته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضازاده: هیچ وقت واگذاری کیش به چین در قرارداد 25 ساله وجود نداشته است

رضازاده: هیچ وقت واگذاری کیش به چین در قرارداد 25 ساله وجود نداشته است