مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 تیر 1399 ساعت 09:052020-07-18پزشكي

بیمارستان رازی قائم شهر با کمبود کادر پرستاری روبه رو است


بیمارستان رازی قائم شهر به عنوان پایلوت بیماران کرونایی با مشکل تامین کادر درمانی پرستار نیز مواجه است.

- ایسنا/مازندران فرماندار قائم شهر گفت: بیمارستان رازی قائم شهر به عنوان پایلوت بیماران کرونایی با مشکل تامین کادر درمانی پرستار نیز مواجه است.

یحیی یوسف پور در جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرستان که ظهر امروز در سالن جلسات فرمانداری قائمشهر برگزار شد با اعلام اینکه طی هفته گذشته قائم شهر به لحاظ بیماری کرونا نارنجی بود، گفت: به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر این بیماری محدودیت هایی کرونایی را در صنوف هایی همچون تالارها، رستوران ها، سفره خانه های سنتی و سالن های ورزشی آغاز کرده ایم تا به وضعیت قرمز مبتلا نشویم.

وی با بیان اینکه در وضعیت قرمز محدودیت های گسترده ای باید اعمال شود و این امر شامل همه صنوف و رسته های شغلی شده و طبیعتا به معیشت مردم آسیب جدی وارد می شود از همگان خواست تا برای حفظ جان خود و خانواده و دیگر شهروندان نکات بهداشتی را رعایت کنند تا با همراهی انان از این مرحله نیز عبور کنیم.

فرماندار قائم شهر با اشاره به اینکه یکی از دلایل مهم افزایش بیماران کرونایی در موج دوم، جدی نگرفتن کوید 19 توسط مردم است، اضافه کرد: زمانی که ویروس کرونا شیوع پیدا کرد بسیاری از مردم در خانه های خود ماندند و با قرنطینه مناسب مانع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان رازی قائم شهر با کمبود کادر پرستاری روبه رو است

بیمارستان رازی قائم شهر با کمبود کادر پرستاری روبه رو است