مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 تیر 1399 ساعت 09:502020-07-18پزشكي

فعالیت 117 پایگاه بهداشتی و مرکز بهداشت در قم


مدیرگروه گسترش شبکه مرکز بهداشت قم اعلام کرد: 117 پایگاه بهداشتی و مرکز بهداشت در قم فعالیت دارند.

- مدیرگروه گسترش شبکه مرکز بهداشت قم گفت: در سطح شهر قم، 28 مرکز خدمات جامع سلامت و 89 پایگاه بهداشتی فعال است که به مردم خدمات اولیه سلامت ارائه می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، مجتبی بافرانی افزود: طرح تحول نظام سلامت در بخش بهداشت، سال 94 با هدف پاسخ به نیازهای سلامتی جامعه با توجه به تغییر سیمای بیماری ها و همچنین پوشش افزایش دسترسی و فراهم کردن خدمت در مناطق حاشیه شهر اجرایی شد.

وی اضافه کرد: تکمیل بسته های خدمات اولیه سلامت، پوشش همه گروه های سنی از جمله کودک، نوجوان، میانسال، سالمند و مادران باردار و ارایه خدمات تغذیه و سلامت روان از جمله اقدامات انجام شده در بخش بهداشت طرح تحول نظام سلامت بود.

وی ادامه داد: افزایش واحدهای ارائه خدمت در سطح استان، جذب نیروهای متخصص موردنیاز و به کارگیری در واحدهای ارائه خدمت، خرید راهبردی خدمات و استقرار پرونده الکترونیک سلامت از جمله اقدامات در راستای اجرای طرح تحول سلامت در بخش بهداشت بوده است.

بافرانی با بیان این که با اجرای طرح تحول پوشش گروه های سنی افزایش یافته است، خاطرنشان کرد: خدماتی که در پایگاه های بهداشتی و مراکز جامع سلامت ارائه می شود، شامل خدمات پزشکی، مراقبت از مادران باردار،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 117 پایگاه بهداشتی و مرکز بهداشت در قم

فعالیت 117 پایگاه بهداشتی و مرکز بهداشت در قم