مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 تیر 1399 ساعت 10:052020-07-18سياسي

افزایش تعامل بین کمیته امداد و سپاه برای ارائه خدمات به محرومان


فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه از افزایش تعامل بین کمیته امداد و سپاه برای افزایش خدمات به محرومان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار حزنی ظهر امروز شنبه در آیین واگذاری همزمان 160 واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد استان ایلام اظهار کرد: خوشبختانه تعامل و همکاری بین کمیته امداد و سپاه در خدمت به محرومان در حد بسیار مطلوب بوده و این دو نهاد دستگاه خدمات زیادی را در قالب این همکاری ها به محرومین ارائه داده اند.

وی افزود: ساخت 630 واحد مسکونی برای نیازمندان استان ایلامی نمونه بارزی از همکاری بسیار مطلوب کمیته امداد و سپاه پاسداران است و ما آمادگی داریم که پروژه های بیشتری را در این استان برای قشر محروم و نیازمند اجرایی کنیم.

وی افزود: در زمینه تکمیل 62 واحد مسکونی دیگر از فاز دوم برای مددجویان این استان آمادگی داریم و سپاه به تعهدات خود در این زمینه عمل خواهد کرد.

سردار حزنی با تمجید از خدمات کمیته امداد استان ایلام در زمینه ساخت مسکن برای قشر محروم و نیازمند تصریح کرد: قطعاً اگر کمیته امداد نبود این مددجویان تا سال های سال صاحب مسکن مناسب نمی شدند.

مدیرکل کمیته امداد ایلام نیز در این مراسم گفت: کمیته امداد و سپاه پاسداران به عنوان دو نهاد انقلابی خوشبختانه همکاری ها و تعاملات بسیار خوبی در زمینه محرومیت زدایی و خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تعامل بین کمیته امداد و سپاه برای ارائه خدمات به محرومان

افزایش تعامل بین کمیته امداد و سپاه برای ارائه خدمات به محرومان