مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 تیر 1399 ساعت 13:202020-07-18پزشكي

ترکیدن لوله ماده شیمیایی در کارخانه صنایع غذایی منجر به سوختگی 4 نفر شد


رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیرحوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز از سوختگی شیمیایی چهار نفر در حادثه ترکیدن لوله ماده شیمیایی در کارخانه صنایع غذایی خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیرحوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز از سوختگی شیمیایی چهار نفر در حادثه ترکیدن لوله ماده شیمیایی در کارخانه صنایع غذایی خبر داد.

فرزاد رحمانی از امداد رسانی به مصدومان این حادثه با پرواز نجات بخش بالگرد اورژانس برفراز شهرستان شبستر، خبر داد و گفت: ساعت 11:42 شنبه، به دنبال ترکیدن لوله ماده شیمیایی سود سوز آور در یک کارخانه، چهارمرد 32، 32 ،35 و 38 ساله دچار سوختگی شیمیایی شدند.

وی افزود: با توجه به شرایط مصدومان و نیاز به مرکز درمانی تخصصی سوختگی، سه مصدوم این حادثه تحت مراقبت تخصصی تیم اورژانس هوایی و فرماندهی تیم هوا نیروز به بیمارستان سینا تبریز انتقال یافتند.

وی ادامه داد: مصدوم دیگر حادثه در بیمارستان شبستر تحت اقدامات درمانی قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی اورژانس آذربایجان شرقی، رحمانی در خاتمه خاطرنشان کرد: کودک چهار ساله تصادفی با کاهش هوشیاری نیز همراه مصدومان این حادثه از بیمارستان فاطمیه شبستر به بیمارستان امام رضا (ع) انتقال یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکیدن لوله ماده شیمیایی در کارخانه صنایع غذایی منجر به سوختگی 4 نفر شد

ترکیدن لوله ماده شیمیایی در کارخانه صنایع غذایی منجر به سوختگی 4 نفر شد