مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 تیر 1399 ساعت 13:452020-07-18اقتصادي

توزیع بیش از 22 میلیارد بسته های حمایتی در قرچک


فرماندار شهرستان قرچک از توزیع بیش از 22 میلیارد ریال بسته های حمایتی بین خانوارهای آسیب دیده از کرونا در این منطقه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک عصر امروز در جلسه مشترک با رییس بنیاد مستضعفان کشور که در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: قرچک سال 91 از ورامین منتزع شده و به دلیل نزدیکی به تهران از شهرستان های پر تراکم استان بعد از بهارستان و قدس است.

وی با بیان اینکه قرچک شهرستانی محروم و نیازمند توجه ویژه است، افزود: این شهرستان از پتانسیل های خوبی برخوردار است که اگر به خوبی مدیریت نشود آبستن مشکلات و به یک تهدید برای تهران تبدیل خواهد شد.

فرماندار شهرستان قرچک با بیان اینکه 10 درصد از جمعیت مهاجر به استان تهران در قرچک سکونت دارند، گفت: اقدامات خوبی جهت اشتغالزایی در شهرک صنعتی قرچک صورت گرفته است.

خطیبی با بیان اینکه قرچک در گذشته مرکز تولید غلات و محصولات کشاورزی و دامداری استان بوده، افزود: در صورت تأمین نشدن آب کشاورزی از محل پسآب تصفیه شده تهران این ظرفیت ها آسیب می بینند.

وی اذعان داشت: از زمان شیوع ویروس کرونا بیش از 22 میلیارد و 700 میلیون ریال در قالب طرح های مشارکت اجتماعی، مؤمنانه و مواسات به خانوارهای آسیب دیده، کمک معیشتی صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 22 میلیارد بسته های حمایتی در قرچک

توزیع بیش از 22 میلیارد بسته های حمایتی در قرچک