مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 تیر 1399 ساعت 14:002020-07-18اجتماعي

حیات بخشی به حیات وحش توسط دوستداران طبیعت در لارستان


جمعی از جوانان طبیعت دوست لارستانی در حرکتی زیبا و بدون چشمداشت، در این روزهای گرم با ساختن آبشخورهایی در محل زیست جانوران وحشی، به دنبال حفظ حیات وحش هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس شهرستان های خبرگزاری فارس از لارستان، محیط زیست و زندگی جانوارن و پرندگان برای ما انسانها، علاوه بر جذابیت طبیعی، موجب چرخش زندگی و اکوسیستم است.

با آغاز فصل تابستان و گرمای سوزان، عده ای از طبیعت دوستان لارستان برای حفظ حیات وحش، با گذشتن از جان و مال خود به دنبال حمایت از حیوانات و پرندگان هستند.

این افراد، آستین ها را بالا زده و با ساخت آبشخورها و رسیدگی مستمر آن، تلاش می کنند در این روزهای داغ و نفس گیر، در حد توان به دنیای حیات وحش، حیات ببخشند.

به دنبال خشکسالی سالهای اخیر و کم شدن منابع آبی و در پی آن، نیاز جانواران وحشی به منابع حیاتی، اعضای افتخاری انجمن سبزاندیشان شهر خور از توابع بخش مرکزی لارستان در حرکتی خودجوش، اقدام به ایجاد آبشخورهایی در منطقه کرده اند.

یکی از اعضای انجمن سبزاندیشان شهر خور با بیان اینکه طبیعت با پرندگان و جانوران آن زیبا است و وظیفه ما حفظ طبیعت است، گفت: ما عاشق حیات وحش هستیم و به خاطر جلوگیری از تلف شدن آنان به دلیل کم آبی، به کمک خیرین چندین آبگیر در نقاط کوهستانی احداث شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حیات بخشی به حیات وحش توسط دوستداران طبیعت در لارستان

حیات بخشی به حیات وحش توسط دوستداران طبیعت در لارستان