مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 تیر 1399 ساعت 15:052020-07-18سياسي

60 هزار بسته غذایی در سه مرحله در ورامین توزیع می شود


60 هزار بسته غذایی در سه مرحله در بین مردم ورامین در قالب طرح مساوات و همدلی توزیع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، سیدپرویز فتاح رییس بنیاد مستضعفان کشور عصر امروز در جلسه مشترک با فرماندار و مسئولان ورامین به منظور هماهنگی ارائه کمک های مؤمنانه به مردم این شهرستان که در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: امروز کشور با شرایط حساسی مواجه و معیشت مردم در مخاطره قرار افتاده است و وضعیت به گونه ای نیست که بنشینیم و حرف بزنیم، بلکه همه باید وارد میدان شده و نقش خود را به درستی ایفا کنیم.

وی تصریح کرد: وقتی ما مسؤولیت قبول کردیم، باید از شعار پرهیز کرده و به قدر وسع و توان خود، با کار جهادی انتظارات به حق مردم را  ادا کنیم.

رییس بنیاد مستضعفان کشور ادامه داد: حل اساسی مسائل و مشکلات جامعه، به تصمیم گیری کلان در سطح نظام نیاز دارد، هماهنگی دولت و سران نظام باید در چارچوب  قانون تعریف شود تا بتوان مشکلات را برطرف کرد، حضور ارگان هایی مانند بنیاد مستضعفان به این معنی نیست که در کار دولت دخالت کرده و یا وظایف آن را انجام دهیم بلکه به خاطر امید بخشی به مردم و جلب مشارکت آن ها این اقدامات انجام می شود.

فتاح تصریح کرد: کمک رسانی به مردم در قالب مواسات باید به مصوبه و قانون تبدیل و اجرا شد تا این اطمینان به مردم داده شود که مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 هزار بسته غذایی در سه مرحله در ورامین توزیع می شود

60 هزار بسته غذایی در سه مرحله در ورامین توزیع می شود