مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 تیر 1399 ساعت 18:452020-07-18ورزشي

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته


از کسب قهرمانی تا خطر از دست رفتن سهمیه، پازل تاکتیکی قلعه نویی ناقص بود، مجلس به دنبال الزام دولت برای اجرای قوانین معیشتی، برداشت گیلاس از باغات اصفهان، - پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس استان اصفهان در روز گذشته ( شنبه 28 تیر ماه) را اینجا مشاهده می کنید: از کسب قهرمانی تا خطر از دست رفتن سهمیه/چه بلایی بر سر سپاهان ژنرال آمده؟ تیم فوتبال سپاهان که در آستانه رسیدن به 3 امتیازی صدر جدول بود با عملکردی ضعیف در آستانه از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفته است.

یاوری: سپاهان خودزنی کرد/ پازل تاکتیکی قلعه نویی ناقص بود کارشناس فوتبال گفت: بازیکنانی همچون حاج صفی و اسدی در بدنه سپاهان و توسط مربیان پایه این باشگاه رشد کردند و اکنون مقابل سپاهان بهترین کیفیت را نشان می دهند این موضوع عیب نیست ولی اینکه ردی از بازیکنان پایه سپاهان در ترکیب تیم بزگسالان نیست باعث تأسف و به نوعی این موضوع خودزنی سپاهان است.

مجلس به دنبال الزام دولت برای اجرای قوانین معیشتی/ پیشنهاد تأسیس مراکز فرهنگی دانش بنیان ارائه می شود عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با فارس به تشریح نگاه مجلس یازدهم به مشکلات کلان کشور و راه های برون رفت از آن ها پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته