مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 تیر 1399 ساعت 19:252020-07-18سياسي

برای پویایی دانشگاه باید کار را در برابر مزد قرار دهیم


مسئول نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه پیام نور خراسان رضوی: اگر کار را در برابر مزد قرار دهیم دانشگاه پویایی خود را پیدا می کند، در غیر این صورت این وضعیت ادامه خواهد یافت.

- مسئول نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه پیام نور خراسان رضوی: برای پویایی دانشگاه باید کار را در برابر مزد قرار دهیم ایسنا/خراسان رضوی مسئول نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه پیام نور خراسان رضوی: اگر کار را در برابر مزد قرار دهیم دانشگاه پویایی خود را پیدا می کند، در غیر این صورت این وضعیت ادامه خواهد یافت.

دکتر محمد صادق واحدی فرد با حضور در میزگرد ایسنا با عنوان بررسی وضعیت آموزش عالی در بخش خصوصی ، اظهار کرد: در گذشته افراد مجذوب کسب علم و دانش بودند و بیشتر به سبب ارزش ذاتی دانش به سمت آموزش عالی و تحصیلات می آمدند و بخش دیگری از آن هم جاذبه شغلی بوده است که در حال حاضر این بخش در حال از دست رفتن است و جامعه به سبب نیازمندی هایی که دارد در حال تأمین خود است.

وی افزود: هیأت علمی نقش چندانی در کاهش تعداد دانشجویان ندارد و بیشتر عوامل بیرونی، اقتصادی و تحولات فرهنگی در این موضوع مؤثر هستند.

در دانشگاه پیام نور خراسان رضوی 208 عضو هیئت علمی که استادیار به بالا هستند برای کمتر از 30 مرکز و در مجموع 20 هزار دانشجو فعالیت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای پویایی دانشگاه باید کار را در برابر مزد قرار دهیم

برای پویایی دانشگاه باید کار را در برابر مزد قرار دهیم