مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 تیر 1399 ساعت 02:452020-07-18اجتماعي

شهر تبریز برای دسترسی تمام شهروندان آماده می شود


رییس کمیته بهسازی شهرداری تبریز از تداوم بررسی وضعیت معابر سطح شهر جهت ساماندهی و مناسب سازی برای سهولت استفاده و دسترسی شهروندان خبر داد.

- حسین منیری فر با بیان این مطلب اظهار کرد: مسائل و مشکلات اصلی مربوط به معابر سطح شهر توسط کمیته بهسازی شناسایی، طبقه بندی و اصلاح می شود.

وی مناسب سازی پیاده روهای سطح شهر را به عنوان یکی از مهم ترین وظایف این کمیته نام برد و افزود: همسطح سازی سطح پیاده رو و خیابان در محل اتصال، همسطح سازی منهول های موجود در پیاده رو، حذف زواید، موانع و تابلوهای موجود در مسیر پیاده رو، اجرای کفپوش مخصوص نابینایان در مسیر پیاده رو، جابجایی کافوها و کیوسک های تلفن، احداث پل فلزی بر روی جوی های آب، اجرای دال های بتنی بر روی کانال های معابر، احداث رمپ و پله در پیاده رو های شیبدار از جمله مهم ترین اقدامات جهت مناسب سازی پیاده روها است.

وی تاکید کرد: هدف از این مناسب سازی ها تساوی فرصت ها، عدالت اجتماعی و پیوستن تمامی افراد به جامعه و ایجاد فضای حرکتی بدون مانع و ایمن به شمار می رود.

رییس کمیته بهسازی شهرداری تبریز یادآور شد: اصلاح هندسی در تقاطع های سطح شهر جهت تسهیل در عبور و مرور عابرین پیاده، احداث رمپ و سطوح شیبدار استاندارد در ورودی ساختمان های اداری شهرداری تبریز و در نظر گرفتن راه های دسترسی به آسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهر تبریز برای دسترسی تمام شهروندان آماده می شود

شهر تبریز برای دسترسی تمام شهروندان آماده می شود