مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 تیر 1399 ساعت 05:052020-07-19سياسي

اجرای طرح نشاط معنوی به صورت مجازی در استان مرکزی


معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی گفت: طرح نشاط معنوی در سال جاری با توجه به شرایط حاکم بر جامعه به صورت مجازی و با استفاده از ظرفیت 7 مبلغ بومی و در 15 بقعه انجام می شود.

- حجت الاسلام محمدرضا آسوده در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: طرح نشاط معنوی در سال جاری با توجه به شرایط حاکم بر جامعه به صورت مجازی و با استفاده از ظرفیت 7 مبلغ بومی و در 15 بقعه انجام می شود.

وی تصریح کرد: این طرح یکی از کار ویژه های اداره کل اوقاف و امور خیریه در سال های اخیر است که به منظور غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان در بقاع متبرکه اجرا می شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی افزود: به دلیل شیوع ویروس کرونا در سال جاری شکل اجرای این برنامه کمی تغییر کرده و به جای حضور کودکان و نوجوانان در بقاع متبرکه، کلاس های آموزشی این طرح بر بستر فضای مجازی برگزار می شود.

  آسوده ادامه داد: به منظور اجرای مطلوب این برنامه از ظرفیت 7 نفر از مبلغین بومی در امامزادگان  احمد بن علی (ع)فراهان، سید منصور (ع)زرندیه، سید مسعود (ع)خنداب، فاطمه صغری (س)آشتیان، سید محمد (ع)تفرش، فضل و یحیی (ع)محلات، امامزادگان آستانه (ع)شازند، سید اسحاق (ع) و سید حسین (ع)ساوه، قتلگاه و زبیده خاتون (س)دلیجان، ابوطالب (ع)و عبدالعلی (


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح نشاط معنوی به صورت مجازی در استان مرکزی

اجرای طرح نشاط معنوی به صورت مجازی در استان مرکزی