مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 تیر 1399 ساعت 05:252020-07-19اقتصادي

برگزاری مراسم جشن در ده نو خطر ابتلا به کرونا را در پی دارد


رییس اتحادیه صنف رستوران ها و سفره خانه های سنتی شیراز گفت:با توجه به تعطیلی تالارها و باغ های مجالس برگزاری مراسم در خارج از شهر و ده نو در حال افزایش است.

- شیراز - رییس اتحادیه صنف رستوران ها و سفره خانه های سنتی شیراز گفت:با توجه به تعطیلی تالارها و باغ های مجالس برگزاری مراسم در خارج از شهر و "ده نو" در حال افزایش است.

کورش صالحی در گفت و گو با خبرنگار مهر با تاکید بر اینکه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون تالارها و تشریفات های شیراز تعطیل هستند و همچنان برگزاری مراسم عقد و عروسی در این مکان ها ممنوع است، اظهار داشت: در یکی دو هفته اخیر که کرونا شدت گرفته نظارت بر تالارها و باغ های مجالس بیشتر شده است و با باغ های بدون مجوز نیز برخورد می شود.

وی با بیان اینکه با توجه به ممنوعیت برگزاری مراسم عقد و عروسی در باغ ها و تالارها عده ای از مردم که اصرار به برگزاری مراسم دارند در خانه یا باغ شخصی بدون مجوز مراسم خود را برگزار می کنند، افزود: متأسفانه در این مکان ها هیچیک از دستورالعمل های بهداشتی و مسائل امنیتی رعایت نمی شود.

رییس اتحادیه صنف رستوران ها و سفره خانه های سنتی شیراز با بیان اینکه با توجه به تعطیلی تالارها و باغ های مجالس برگزاری مراسم در خارج از شهر و ده نو در حال افزایش است و همین موضوع خطر شیوع کرونا را افزایش داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم جشن در ده نو خطر ابتلا به کرونا را در پی دارد

برگزاری مراسم جشن در ده نو خطر ابتلا به کرونا را در پی دارد