مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 تیر 1399 ساعت 05:452020-07-19اقتصادي

صادرات 90 درصدی فرش های دستباف مددجویان خراسان جنوبی


معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خراسان جنوبی با بیان اینکه سالانه مددجویان استان بیش از چهار هزار متر مربع فرش را می بافند که برای فروش به تهران ارسال می شود، - ایسنا/خراسان جنوبی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خراسان جنوبی با بیان اینکه سالانه مددجویان استان بیش از چهار هزار متر مربع فرش را می بافند که برای فروش به تهران ارسال می شود، گفت: 90 درصد فرش دستباف تولیدی مددجویان امداد صادر می شود.

سید رضا حسینی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در حال حاضر 3100 بافنده فرش زیرپوشش این نهاد قرار دارند که در 2052 کارگاه خانگی و 14 کارگاه تجمیعی مشغول به فعالیت هستند.

وی افزود: از ابتدای سال جاری 133 مترمربع فرش توسط مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان بافته شده که 2 میلیارد ریال از محل فروش فرش های دستباف خود درآمد کسب کرده اند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خراسان جنوبی بیان کرد: طی سال گذشته 2550 متر مربع فرش توسط مددجویان این نهاد بافته شد که ارزش ریالی این فرش ها بیش از سه میلیارد تومان بوده که عاید مددجویان شده است.

حسینی ادامه داد: کمیته امداد با شناسایی طرح های روز و مورد نیاز بازار، تأمین مواد اولیه مرغوب و مناسب، نظارت بر اجرای طرح های قالی بافی مددجویان و فروش فرش های تولیدی آن ها تلاش می کند تا بیشترین سود نصیب مدد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات 90 درصدی فرش های دستباف مددجویان خراسان جنوبی

صادرات 90 درصدی فرش های دستباف مددجویان خراسان جنوبی