مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 تیر 1399 ساعت 06:352020-07-19سياسي

استفاده ازظرفیت مبلغین مرکزی در اجرای طرح نشاط معنوی درفضای مجازی


معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی گفت: باتوجه به شرایط حاکم بر جامعه طرح نشاط معنوی درسال جاری به صورت مجازی وبا استفاده ازظرفیت مبلغین بومی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام محمد رضا آسوده در خصوص اجرای طرح نشاط معنوی اظهار کرد: این طرح یکی از کار ویژه های اداره کل اوقاف و امور خیریه در سال های اخیر است که به منظور غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان در بقاع متبرکه اجرا می شود.

وی افزود: به دلیل شیوع ویروس کرونا، در سال جاری شکل اجرای این برنامه کمی تغییر کرده و به جای حضور کودکان و نوجوانان در بقاع متبرکه، کلاس های آموزشی این طرح بر بستر فضای مجازی برگزار می شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی گفت: به منظور اجرای مطلوب این برنامه از ظرفیت 7 نفر از مبلغین بومی در امامزادگان احمد بن علی (ع) فراهان، سید منصور (ع) زرندیه، سید مسعود (ع) خنداب، فاطمه صغری (س) آشتیان، سید محمد (ع) تفرش، فضل و یحیی (ع) محلات، امامزادگان آستانه (ع) شازند، سید اسحاق (ع) و سید حسین (ع) ساوه، قتلگاه و زبیده خاتون (س) دلیجان، ابوطالب (ع) و عبدالعلی (ع) خمین، عبدالله و آمنه خاتون (ع) و محمد عابد (ع) اراک استفاده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده ازظرفیت مبلغین مرکزی در اجرای طرح نشاط معنوی درفضای مجازی

استفاده ازظرفیت مبلغین مرکزی در اجرای طرح نشاط معنوی درفضای مجازی