مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 تیر 1399 ساعت 07:102020-07-19سياسي

انصاری: واگذاری جزایر در سند ایران و چین مورد بحث نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، غلامرضا انصاری معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه صبح امروز (یک شنبه) با حضور در شبکه اول سیما در مورد سند همکاری میان ایران و چین اظهار داشت: - معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه گفت: بحث هایی مانند واگذاری امتیازات یا جزایر در سند همکاری میان ایران و چین، مورد بحث نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، غلامرضا انصاری معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه صبح امروز (یک شنبه) با حضور در شبکه اول سیما در مورد سند همکاری میان ایران و چین اظهار داشت: از بحث داغ داخل جامعه ما دو الی سه هفته ای می گذرد و خوشبختانه بسیاری از مسائل روشن شده است.

وی ادامه داد: طیف معترضان و پرسشگران طیف وسیعی بود و این طیف از دشمنان مغرض و شناخته شده نظام جمهوری اسلامی ایران شروع می شد و همچنین کسانی هم بودند که از دوستان، علاقه مندان و پرسشگران درون نظام بودند.

معاون اقتصادی وزارت امور خارجه گفت: وزارت امور خارجه محور اصلی کار خود را برای پاسخگویی به کسانی که حق پرسش دارند و ملت شهیدپرور و پرتلاش ایران قرار داد.

یک جامعه پرسشگر جامعه ای است که مورد وثوق هم امام راحل (ره) و هم رهبر انقلاب است و ما افتخار می کنیم که در یک جامعه پرسشگر هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصاری: واگذاری جزایر در سند ایران و چین مورد بحث نیست

انصاری: واگذاری جزایر در سند ایران و چین مورد بحث نیست