مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 تیر 1399 ساعت 08:102020-07-19اجتماعي

ممنوعیت پذیرش در زائرسراها و مهمانسراهای دولتی/ زائر خارجی نداریم


معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: با توجه به شرایط کرونایی و نبود امکانات مناسب در زائرسراها و مهمانسراهای دولتی، - پذیرش زائر در این مکان ها ممنوع است.

محمدصادق براتی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به در نظر گرفتن تسهیلات و اعتبارات برای واحدهای آسیب دیده در حوزه گردشگری گفت: در ابتدا دستورالعمل اولیه اعلام شده تسهیلات سخت گیرانه بود، اما با برطرف شدن این مشکلات، تسهیلاتی از سوی سامانه کارا برای حوزه گردشگری و بنگاه های آسیب دیده در این راستا اعلام شده، از همین رو متقاضیان تا آخر تیرماه برای ثبت نام فرصت خواهند داشت.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه تسهیلات در نظر گرفته شده برای بنگاه های آسیب دیده در مردادماه پرداخت خواهد شد، گفت: به ازای هر کارمند برای بنگاه هایی که توسط دستگاه های حاکمیتی تأسیس شده باشند، مبلغ 16 میلیون تومان و بنگاه هایی که خود تأسیس باشند، 12 میلیون تومان تعلق خواهد گرفت.

وی افزود: تاکنون حدود 263 فقره در حوزه گردشگری برای 4800 نفر اشتغال پرونده ثبت نام شده که این تسهیلات درخواستی مبلغی حدود 74 میلیارد تومان برآورد شده است.

براتی با اشاره به اینکه با توجه به شرایط کرونایی و نبود امکانات مناسب در اماکن اقامتی دولتی، پذیرش زائر و مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت پذیرش در زائرسراها و مهمانسراهای دولتی/ زائر خارجی نداریم

ممنوعیت پذیرش در زائرسراها و مهمانسراهای دولتی/ زائر خارجی نداریم