مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 تیر 1399 ساعت 08:252020-07-19سياسي

کارت بلیت الکترونیک برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی رایگان شد


پیشنهاد رایگان شدن کارت بلیت الکترونیک حمل و نقل عمومی برای افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر تهران رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بهاره آروین در دویست و بیست و هفتمین جلسه علنی شورای شهر تهران و در جریان بررسی طرح اصلاحیه ماده واحده مصوبه نظام یکپارچه بلیت الکترونیک حمل و نقل عمومی شهر تهران طی پیشنهادی اظهار داشت: در بند (یک) تبصره (یک) این طرح درجهت تکریم والدین و همسران شهدا و جانبازان 25 درصد به آنها بلیت الکترونیک رایگان اختصاص داده شده است اما در بند (چهار) برای افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد 50 درصد تخفیف در نظر گرفته ایم.

جایی که باید تخفیف دهیم اینجاست.

عضو هیأت رییسه شورای شهر تهران تاکید کرد: فکر می کنم منطق تخفیفات این است که به نیازمندان کمک کرده باشیم؛ بنابراین بهتر است این درصدها را جا به جا کنیم.

محسن هاشمی در واکنش به این پیشنهاد با بیان اینکه حدود 42 پیشنهاد در خصوص طرحی که یک ماده واحده دارد وقت زیادی از صحن می گیرد و ضمناً ممکن است به لحاظ رسانه ای بازخوردهای مناسبی نداشته باشد، خواستار پس گرفتن پیشنهادات و واگذاری مسئولیت به کمیسیون تخصصی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارت بلیت الکترونیک برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی رایگان شد

کارت بلیت الکترونیک برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی رایگان شد