مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 تیر 1399 ساعت 08:252020-07-19سياسي

کارت بلیت الکترونیک برای افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی رایگان شد


عضو هیأت رییسه شورای شهر تهران با انتقاد از تخفیفاتی که برای کارت بلیت الکترونیک حمل و نقل عمومی در نظر گرفته شده است، گفت: برای افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی که نیازمندان واقعی هستند تنها 50 درصد در نظر گرفته ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، در ادامه جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر تهران نوبت به بررسی پیشنهادی درخصوص ارائه تخفیف کارت بلیت الکترونیک به افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی رسید.

بهاره آروین در جریان بررسی طرح اصلاحیه ماده واحده مصوبه نظام یکپارچه بلیت الکترونیک حمل و نقل عمومی شهر تهران طی پیشنهادی اظهار داشت: در بند یک تبصره یک این طرح درجهت تکریم والدین و همسران شهدا و جانبازان 25 درصد به آن ها بلیت الکترونیک رایگان اختصاص داده شده است اما در بند (چهار) برای افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد 50 درصد تخفیف در نظر گرفته ایم.

جایی که باید تخفیف دهیم اینجاست.

عضو هیأت رییسه شورای شهر تهران تأکید کرد: فکر می کنم منطق تخفیفات این است که به نیازمندان کمک کرده باشیم؛ بنابراین بهتر است این درصدها را جا به جا کنیم.

محسن هاشمی در واکنش به این پیشنهاد با بیان اینکه حدود 42 پیشنهاد درخصوص طرحی که یک ماده واحده دارد وقت زیادی از صحن می گیرد و ضمنا ممکن است به لحاظ رسانه ای بازخوردهای مناسبی نداشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارت بلیت الکترونیک برای افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی رایگان شد

کارت بلیت الکترونیک برای افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی رایگان شد