مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 تیر 1399 ساعت 10:002020-07-19سياسي

تصویب کلیات طرح اصلاحیه نظام یکپارچه بلیت الکترونیک حمل و نقل عمومی شهر تهران


اعضای شورای شهر تهران با 13 رأی موافق طرح اصلاحیه نظام یکپارچه بلیت الکترونیک حمل و نقل عمومی شهر تهران را به تصویب رساندند.

- اعضای شورای شهر تهران با 13 رأی موافق طرح اصلاحیه نظام یکپارچه بلیت الکترونیک حمل و نقل عمومی شهر تهران را به تصویب رساندند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد علیخانی رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در دویست و بیست و هفتمین جلسه علنی شورای شهر تهران و در جریان بررسی طرح اصلاحیه نظام یکپارچه بلیت الکترونیک حمل و نقل عمومی پایتخت، گفت: اصل اصلاحیه از استعلام هایی است که برای رفع ابهام انجام شد و در چند نوبت در معاونت های مختلف قرار بر این شد استعلام اصلاحیه انجام شود تا مصوبه قابلیت اجرا پیدا کند.

وی افزود: در حال حاضر استعلام ها گرفته شده و تمام اصلاحیه ها انجام شده است و نظر معاونت حمل و نقل و ترافیک بر همین اصل و اصلاحیه است.

در ادامه جلسه بهاره آروین عضو دیگر شورای شهر تهران گفت: این مصوبه اصلاحیه ای است که در دو نوبت پیش تر اصلاح روی آن انجام شده است و من موضوع را ارجاع می دهم به مناف هاشمی که ارقام ذکر شده در اصلاحیه برای سال 92 است.

پیشنهاد من برگشت طرح اصلاحیه به کمیسیون تخصصی است تا به دلیل گذشت زمانی نزدیک به هفت سال تنها تخفیف ها اصلاح نشود و یک بازنگری کلی انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب کلیات طرح اصلاحیه نظام یکپارچه بلیت الکترونیک حمل و نقل عمومی شهر تهران

تصویب کلیات طرح اصلاحیه نظام یکپارچه بلیت الکترونیک حمل و نقل عمومی شهر تهران