مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 تیر 1399 ساعت 11:152020-07-19دانش

دانشگاه تراز انقلاب اسلامی باید در حوزه علم و فرهنگ مولد باشد


رییس دانشگاه آزاد با تاکید بر اینکه معاونت فرهنگی و دانشجویی یک معاونت رکنی است گفت: دانشگاه تراز انقلاب اسلامی باید در حوزه علم و فرهنگ مولد باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد،  محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد در مراسم تکریم و معارفه معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد که صبح امروز در سازمان مرکزی برگزار شد، با تأکید بر اهمیت تربیت و مسائل فرهنگی در اجتماع، گفت: خدا را شاکریم در زمانی زندگی می کنیم که امر فرهنگ والا در اجتماع بسیار مشهود است و امامین انقلاب در 40 سال گذشته به نیکی پرچم انقلاب اسلامی را راهبری کرده اند.

وی ضمن قدردانی از تلاش های حجت الاسلام والمسلمین کلانتری در زمان مسئولیت در دانشگاه آزاد، گفت: بحث فرهنگ از اجزای تفکیک ناپذیر دانشگاه است.

کلانتری نیز با نگاه عمیق به موضوع فرهنگ، مسئولیت خود را به نحو احسن در دانشگاه انجام داده اند.

امروز با توجه به شرایط پیش آمده و تحولات اجتماعی و محیطی که در کل دنیا حاکم است، باید معاونت فرهنگی و دانشجویی با اتخاذ برنامه ریزی و سیاستگذاری های لازم، علاوه بر فضای حقیقی در فضای مجازی نیز حضور فعال داشته باشد و علاوه بر فضای حقیقی در دیگر فضاها نیز استمرار یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه تراز انقلاب اسلامی باید در حوزه علم و فرهنگ مولد باشد

دانشگاه تراز انقلاب اسلامی باید در حوزه علم و فرهنگ مولد باشد