مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 تیر 1399 ساعت 11:202020-07-19اقتصادي

مجلس صدای مردم؛ خرید روغن، گوشت و خانه رویا شده است


امروز مجلس شورای اسلامی صحنه تذکرات متعدد نمایندگان به افزایش بی رویه قیمت ها بود، صدای نمایندگان همان صدای مردم است که این روزها با زیاد شدن مداوم نرخ کالاهای اساسی زیر بار فشار زندگی خم شده اند و انگار دولتمردان گوش شنوایی برای شنیدن آن ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، جلسه علنی امروز در حالی آغاز شد که انتظار می رفت با تصویب جزییات طرح مالیات بر خانه های خالی، بازار مسکن با تحول مثبت روبرو شود.

این طرح بنا بر پیشنهاد محمدرضا پورابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی برای بررسی بیشتر به این کمیسیون ارجاع شد.

با خارج شدن این موضوع از دستور کار مجلس، نمایندگان در تذکرات متعدد به وضعیت اقتصادی کشور اعتراض کردند و حتی خواستار در دستور قرار گرفتن سوال از رییس جمهور شدند.

اولین تذکر را محمد علیپور نماینده ماکو مطرح کرد؛ او افزایش قیمت ها را برای مردم غیرقابل تحمل خواند و گفت: روز شاهد افزایش قیمت ارز هستیم که مستقیم بر سایر نرخ ها اثر می گذارد، وضعیتی غیرقابل تحمل برای مردم که انگار هم کسی پاسخگوی آن نیست.

محمد حسن آصفری نماینده اراک با یادآوری مشکلات اقتصادی عدیده مردم و ناکارآمدی دولت در کنترل تورم، از پاسخگو نبودن دولت انتقاد کرد و از هیات رییسه خواست که سوال از رییس جمهور با امضای 195 نماینده در دستور کار قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس صدای مردم؛ خرید روغن، گوشت و خانه رویا شده است

مجلس صدای مردم؛ خرید روغن، گوشت و خانه رویا شده است