مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 تیر 1399 ساعت 13:502020-07-19ورزشي

نوبت کسر امتیاز از استقلال بعد از بستن پنجره انتقالات


باشگاه استقلال به دلیل عدم پرداخت مطالبات بویان نایدونف، هافبک مقدونیه‌ای پیشین تیم فوتبال استقلال با دردسر‌های زیادی روبه‌رو شده است، به طوری که فیفا اعلام کرده این باشگاه تا زمانی که پول بازیکن را پرداخت نکند، سه پنجره نقل و انتقالاتی‌اش بسته خواهد بود.

بویان زمان مدیریت رضا افتخاری به استقلال پیوست و قرارداد یک فصل و نیم با این باشگاه امضا کرد و طبق گفته وکیلش، در چند ماه تنها دو هزار دلار به او پرداخت شد.

در ادامه، بویان به خاطر عدم اقدام مسئولان استقلال برای کل مطالباتش به فیفا شکایت کرد، آن هم در شرایطی که تنها یک نیم فصل در استقلال حضور داشت و دقایق کمی هم به میدان رفت.

رای پرونده بویان پس از سپری شدن مراحل اداری در فیفا، اواخر اسفند سال گذشته به باشگاه استقلال ابلاغ شد.

باشگاه استقلال تا 15 فروردین سال جاری فرصت داشت با پرداخت هزینه 20 هزار دلار پرونده را به CAS ببرد، اما با نظر احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال این مسئله رخ نداد تا کمیته انضباطی فیفا رای قطعی علیه باشگاه استقلال صادر کند.

اگر چه پرداخت هزینه دادرسی برای رفتن پرونده بویان به CAS باعث برنده شدن باشگاه استقلال نمی‌شد، اما باشگاه می‌توانست زمان بخرد و مانع بسته شدن پنجره نقل و انتقالات شود، یعنی در واقع استقلال تیم فصل آینده خود را می‌ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوبت کسر امتیاز از استقلال بعد از بستن پنجره انتقالات

نوبت کسر امتیاز از استقلال بعد از بستن پنجره انتقالات