مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 تیر 1399 ساعت 16:002020-07-19پزشكي

برگزاری رزمایش بسیج ملی مبارزه باشیوع کرونا در زابل


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زابل گفت: رزمایش دو روزه گام سوم بسیج ملی مبارزه باشیوع کرونا دردوشیفت صبح و عصر و در هر روز به مدت 12 ساعت انجام می گردد که در شیفت صبح، - ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زابل گفت: رزمایش دو روزه گام سوم بسیج ملی مبارزه باشیوع کرونا دردوشیفت صبح و عصر و در هر روز به مدت 12 ساعت انجام می گردد که در شیفت صبح، ادارات و در شیفت عصر مطب ها، تالارها، آزمایشگاهها و.

مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

دکتر اکبری زاده در جمع خبرنگاران افزود: کرونا به سمتی پیش می رود که هر روز یک چهره جدیدی ازآن مشخص می شود ومعلوم نیست تا چه زمانی وجودخواهد داشت، براین اساس باید قبول کنیم که بااین بیماری زندگی باید کرد اما به نوعی شرایطی را بوجودبیاوریم تا هم ازخود و خانواده و هم از جامعه ای که در آن زندگی می کنیم محافظت کنیم.

وی اهداف برگزاری این مانور را، نهادینه سازی تغییر رفتاروزندگی با کرونا در دراز مدت، اجرای برنامه های کنترلی شدید، استفاده همگانی از ماسک و رعایت بیشتر فاصله گذاری اجتماعی ونظارت مستقیم بر اصناف پرخطر عنوان کرد.

وی اهداف اجرایی این مانور را نیز، بررسی وضعیت موجود درادارات و مکان های تجمعی، مراکز فروش و مکان های صنفی، مطب ها و آزمایشگاهها، تالارها و واحدهای ارائه دهنده خد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رزمایش بسیج ملی مبارزه باشیوع کرونا در زابل

برگزاری رزمایش بسیج ملی مبارزه باشیوع کرونا در زابل