مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 تیر 1399 ساعت 16:302020-07-19سياسي

خدمت صادقانه به مردم و تبعیت از ولایت رمز عبور از مشکلات است


خدمت صادقانه و بی منت به مردم و تبعیت از ولایت فقیه رمز عبور از مشکلات و اعتماد سازی به نظام است.

- قزوین- امام جمعه شهر محمدیه گفت: خدمت صادقانه و بی منت به مردم و تبعیت از ولایت فقیه رمز عبور از مشکلات و اعتماد سازی به نظام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام بها الدین آقا حسینی امام جمعه شهر محمدیه عصر یکشنبه در جمع دهیاران و کارکنان شهرداری محمدیه اظهارداشت: دستگاه های خدمت رسان باید در شرایط کنونی همه تلاش خود را به کار گیرند تا خدمت رسانی به مردم متوقف نشود.

امام جمعه شهر محمدیه مهمترین راه برون رفت از مشکلات کنونی را حفظ وحدت و همدلی با اتکا به ولایت دانست و یادآورشد: امروز دشمن با همه امکانات خود تلاش می کند تا به ارزش های دینی ما آسیب بزند و رکن اصلی نظام یعنی ولایت را نشانه گرفته و با تحریم و ایجاد نارضایتی، گرانی و فشارهای اقتصادی می خواهد بین مردم و رهبری فاصله ایجاد کند.

وی گفت: همه باید هوشیار باشیم و با تبعیت از ولایت همان گونه که هشت سال دفاع مقدس را با پیروزی سپری کردیم اما روز نیز در مسیر رهبری گام برداریم تا دشمنان نا امید شوند.

حجت الاسلام آقا حسینی بیان کرد: اگر انسان از دایره دین خارج شود سرانجام شومی خواهد داشت و اگر در حول و محور دین قرار گیرد به سعادت رسیده و شرف و عزت الهی نصیبش خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت صادقانه به مردم و تبعیت از ولایت رمز عبور از مشکلات است

خدمت صادقانه به مردم و تبعیت از ولایت رمز عبور از مشکلات است