مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 تیر 1399 ساعت 02:252020-07-19اقتصادي

محمود مجد جاسوس CIA و موساد اعدام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، برابر خبر واصله به خبرگزاری دانشجو، صبح امروز حکم جاسوس محمود موسوی مجد که به اعدام محکوم شده بود، - صبح امروز حکم جاسوس محمود موسوی مجد که به اعدام محکوم شده بود، اجرا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، برابر خبر واصله به خبرگزاری دانشجو، صبح امروز حکم جاسوس محمود موسوی مجد که به اعدام محکوم شده بود، اجرا شد.

این در حالی است که دیروز وکلای سه نفر از محکومان به اعدام در حوادث آبان 98 اعلام کردند دیوانعالی کشور درخواست بررسی مجدد پرونده موکلین آنها را پذیرفته و اجرای حکم آنها متوقف گردیده است.

احکام روزهای گذشته باعث شده ، کاربران در شبکه های اجتماعی روایت قوه عاقل مقتدر را منتشر کنند که در جایی سعی میکند به عدل و انصاف حکم کند و به جنجال سازی های خارجی و هشتگ های ترامپ و دخالت در امور داخلی ایران توجه نمیکند و به ان هم پاسخ صریح و قاطع می دهد و در عین حال گوش شنوایی برای افکار عمومی داخل کشور است .

اما مجد که بود؟ پایانی بر وطن فروشی به نرخ دلاربیستم خرداد ماه بود که سخنگوی قوه قضاییه در بیست و هفتمین نشست خبری خود از صدور حکم اعدام برای جاسوسی خبر داد که با وصل شدن به سرویس جاسوسی موساد و سیا و در قبال اخذ دلارهای آمریکایی، در حوزههای مختلف امنیتی و بویژه حوزه نیروهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمود مجد جاسوس CIA و موساد اعدام شد

محمود مجد جاسوس CIA و موساد اعدام شد