مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 تیر 1399 ساعت 02:402020-07-19اجتماعي

طرح تکمیل فاضلاب گناوه پس از 30 سال در نقطه آغاز!+عکس و فیلم


فاضلاب یکی از مهم ترین مسائل زیرساختی هر شهری است که عدم توجه به دفع صحیح فاضلاب منازل ضررهای زیست محیطی جبران ناپذیری خواهد داشت.

دور تا دور شهر را خورها و دریا گرفتند و بیشتر آبهای سطحی و فاضلابی که به دریا ریخته می شود از طریق کانال هایی است که شهرداری .

- چهره ناخوشایند گناوه  شاعری از شهروندان گناوه ای در خصوص معضل فاضلاب اظهار داشت: ما مردم متاسفانه به دلیل عدم اجرای فاضلاب در اکثر محلات شهرستان گناوه برای دفع فاضلاب منازل از کانال ها و کانیووهای دفع آب های سطحی اجرا شده توسط شهرداری استفاده می کنیم به همین دلیل چهره شهر گناوه ناخوشایند شده و باعث تخریب آسفالت معابر می شود و همچنین بوی تعفن و دیگر مشکلات فاضلاب خانگی بیماری های بسیاری را ایجاد می کند.

بیرمی نیز در این رابطه گفت: چندسالی ست که بحث تکمیل فاضلاب گناوه هرساله مطرح می شود اما بنابه دلایلی از جمله نبود بودجه به تعویق می افتد که از مقامات دولتی تقاضامندیم فکری به حال مردم محروم گناوه کنند تا حداقل از این معضل نجات یابند.

ساحل زیبای گناوه تحت تاثیر بوی تعفن یکی دیگر از شهروندان گناوه که نخواست نامش فاش شود، بیان داشت: شهر گناوه یک شهر توریستی است و همچنین دریا و ساحل خلیج فارس میراثی است که از گذشتگان به ما به ارث رسیده است با ورود فاضلاب خانگی به دریا و ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تکمیل فاضلاب گناوه پس از 30 سال در نقطه آغاز!+عکس و فیلم

طرح تکمیل فاضلاب گناوه پس از 30 سال در نقطه آغاز!+عکس و فیلم