مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 تیر 1399 ساعت 03:402020-07-20پزشكي

زنان خانه دار و مادربزرگ ها بیشترین مبتلایان به کرونا در اسدآباد


رییس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرستان اسدآباد گفت: در آمار مبتلایان به کروناویروس شهرستان اسدآباد 39 درصد مبتلایان را زنان خانه دار و بیشتر مادربزرگ ها تشکیل می دهند.

- دکتر بهنام رضا مخصوصی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد:س سرزدن به مادربزرگ ها توسط فرزندان و دیگران از مهمترین علل در بحث ابتلا به کرونا در قشر مادربزرگ ها بوده است.

وی مشاغل آزاد را بعد از زنان خانه دار از بیشترین درصد مبتلایان به کرونا در شهرستان عنوان کرد و یادآورشد: بعد از مشاغل آزاد،19.

8 درصد مبتلایان را کارمندان ادارات به خود اختصاص داده اند که در این رابطه با توجه به میزان ارباب رجوع نیاز است مهندسی طبقات در ادارات انجام گیرد تا با انتقال بخشی از ارباب رجوع ها برای پیگیری کار خود به طبقات خلوت تر ضمن تکریم ارباب رجوع، طبقات شلوغ را خلوت تر کرد.

مخصوصی 5.

1 درصد از مبتلایان به کرونا شهرستان را پرستاران و پزشکان برشمرد و گفت:در ابتدای شیوع کرونا 78 درصد از مردم شهرستان فاصله گذاری اجتماعی را رعایت می کردند که با سفید شدن شرایط این میزان به 17 درصد کاهش یافت و مجددا با زرد شدن شرایط در حال حاضر این میزان رعایت فاصله گذاری به 47 درصد رسیده و 60 درصد از مردم نیز زدن ماسک را رعایت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنان خانه دار و مادربزرگ ها بیشترین مبتلایان به کرونا در اسدآباد

زنان خانه دار و مادربزرگ ها بیشترین مبتلایان به کرونا در اسدآباد