مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 تیر 1399 ساعت 05:152020-07-20دانش

تغییر در آیین نامه استخدامی اساتید


مشاور وزیر علوم از استفاده ایرانیان خارج از کشور به عنوان اساتید وابسته خبرداد و گفت: این بخش بعد از تصویب هیات امنای وزارت علوم به آیین نامه استخدامی اعضای هیات علمی اضافه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، مسعود شمس بخش درباره تصویب آیین نامه اعضای هیات علمی وابسته در شورای معاونین وزارت علوم گفت: یک بخشی از آیین نامه استخدامی اعضای هیات علمی در خصوص به کارگیری اساتید وابسته است که براساس آن اعضای هیات علمی یک دانشگاه می‌توانند با یک دانشگاه دیگر هم همکاری کنند.

وی با بیان اینکه این موضوع در آیین نامه استخدامی وجود داشته و استفاده می‌شود، افزود: ولی اخیراً یک بحثی مطرح شده بود که ما بتوانیم از ایرانیان خارج از کشور به عنوان اساتید وابسته استفاده کنیم.

مشاور وزیر علوم افزود: آیین نامه مذکور تکمیل شده و به آیین نامه استخدامی اعضای هیات علمی اضافه می‌شود.

وی افزود: از آنجا که آیین نامه استخدامی باید مصوب هیات امنای وزارت علوم باشد، در دستور کار هیات امنا قرار گرفته و سپس به دانشگاه‌ها ابلاغ می‌شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، اخیراً حسین سالار آملی قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل نیز از صدور پروانه کار موقت ویژه محققان خارجی در داخل کشورمان خبر داد و گفت: مهمترین و بهترین نیروی کاری که دنیا در حال رقابت برای جذب آن است، نیروهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر در آیین نامه استخدامی اساتید

تغییر در آیین نامه استخدامی اساتید