مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 تیر 1399 ساعت 06:202020-07-20اقتصادي

اثر معین های اقتصادی بر توسعه استان کرمان


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان با اشاره به پژوهش علمی عملکرد معین های اقتصادی استان گفت: حضور معین های اقتصادی و برنامه های اجرا شده توسط آنها به لحاظ ارتقاء شاخص های اقتصادی در ابعاد محتلف مثبت بوده است و از نظر تاثیرگذاری نیز این معین .

- در گفت وگو با رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تشریح شد اثر معین های اقتصادی بر توسعه استان کرمان ایسنا/کرمان رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان با اشاره به پژوهش علمی عملکرد معین های اقتصادی استان گفت: حضور معین های اقتصادی و برنامه های اجرا شده توسط آنها به لحاظ ارتقاء شاخص های اقتصادی در ابعاد محتلف مثبت بوده است و از نظر تاثیرگذاری نیز این معین های اقتصادی بر برنامه های اجرایی استان اثر معنادار و مشهودی داشته اند.

دکتر جعفر رودری در گفت وگو با ایسنا، به تحلیل عملکرد معین های اقتصادی استان کرمان پرداخت و گفت: استان کرمان از طرف وزارت کشور در سال 1395 به عنوان یکی از سه استان پایلوت اقتصادمقاومتی کشور انتحاب شد که در این راستا استان کار خودش را در زمینه اقتصادمقاومتی به صورت ویژه آغاز کرد.

وی استفاده از ظرفیت ها و توان شرکت ها و بنگاه های بزرگ اقتصادی و نهادی اقتصادی و اجتماعی را رویکرد استان کرمان در زمینه پیاده سازی اقتصادمقاومتی در استان دانست و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اثر معین های اقتصادی بر توسعه استان کرمان

اثر معین های اقتصادی بر توسعه استان کرمان