مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 تیر 1399 ساعت 06:352020-07-20ورزشي

حسین زرگر رییس هیئت فوتبال استان سمنان شد


در پی برگزاری مجمع انتخابات هیئت رییسه فوتبال استان سمنان با حضور مسئولانی از فدراسیون و ورزش و جوانان استان، حسین زرگر داور بین المللی به عنوان رییس هیئت فوتبال سمنان انتخاب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پس از ماه ها کش و قوس و و تأخیر عجیب و غریب در برگزاری انتخابات هیئت رییسه در پی حواشی پدید آمده پیرامون ریاست رضا علی رییس سابق هیئت فوتبال استان سمنان، که به ابقای وی به عنوان سرپرست هیئت تا برگزاری انتخابات منتهی شد، بالاخره انتخابات هیئت رییسه فوتبال استان سمنان پیش از ظهر دوشنبه برگزار شد.

در این مراسم که با حضور بهاروند سرپرست فدراسیون در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان برگزار شد حسین زرگر داور نامی فوتبال استان سمنان و کشورمان با 17 رأی از 20 رأی مأخوذه به عنوان رییس هیئت فوتبال استان سمنان انتخاب شد.

انصراف یک نامزد رد صلاحیت نامزد دیگر مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان در حاشیه این مراسم به خبرنگار مهر ، گفت: برای انتخاب رییس هیئت فوتبال استان چهار نفر نام نویسی کردند که رضا علی رییس سابق هیئت رد صلاحیت شد و سه نامزد دیگر شامل آل بویه، جلالی و زرگر به دور نهایی راه یافتند.

مجتبی جان علی با بیان اینکه ساعتی به انتخابات هیئت فوتبال استان سمنان با حضور مسئولان هیئت های فوتبال شهرستان های این استان، آل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسین زرگر رییس هیئت فوتبال استان سمنان شد

حسین زرگر رییس هیئت فوتبال استان سمنان شد