مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 تیر 1399 ساعت 07:302020-07-20اقتصادي

توجه ویژه به مناطق محروم در دستور کار گروه جهادی کمیل سپاه شهرستان رستم


گروه جهادی کمیل سپاه ناحیه رستم با بررسی میدانی مشکل شبکه توزیع آب روستای دشت منطقه پشتکوه این شهرستان جهت کمک به مسئولین آبفا در رفع این مشکل توسط این گروه جهادی قول مساعدت دادند.

- سرویس اجتماعی خبرگزاری فارس؛ شیراز شبکه توزیع آب روستای دشت منطقه پشتکوه شهرستان رستم به دلیل فرسودگی و شکستگی های مکرر مشکلات فراوانی را برای مردم به وجود می آورد.

شبکه توزیع آب شرب این روستا به دلیل مشکلاتی که در آن وجود دارد باید تعویض و با انجام این عملیات مشکل اُفت فشار، هَدر رفت و کاهش کیفیت آب شرب این روستا برطرف شود.

برای تعویض این شبکه نیاز به 700 متر لوله هست که قول هایی از جانب مسئولین آبفا شهرستان داده شده، ولی هنوز مردم چشم انتظار اقدامی از سوی این اداره هستند و از این وضعیت و مشکلاتی از قبیل ترکیدگی و عدم بهداشت لوله آب روستا گلایه مند و چشم انتظار حرکت جهادی از سوی اداره آبفا شهرستان هستند.

در همین خصوص گروه جهادی کمیل سپاه ناحیه رستم با بررسی میدانی مشکل شبکه توزیع آب روستا جهت کمک به مسئولین آبفا در رفع این مشکل توسط این گروه جهادی قول مساعدت دادند.

مردم این روستا مطالبات دیگری از قبیل آسفالت جاده این روستا، رفع مشکلات مسجد و غسال خانه، آرد و کود شیمیایی داشتند و ضمن گلایه از مسئولین شهرستان انتظار داشتند نگاه و توجه ویژه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه ویژه به مناطق محروم در دستور کار گروه جهادی کمیل سپاه شهرستان رستم

توجه ویژه به مناطق محروم در دستور کار گروه جهادی کمیل سپاه شهرستان رستم