مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 تیر 1399 ساعت 08:152020-07-20پزشكي

حال پزشکان مبتلا به کرونا در همدان خوب است/ضرورت توجه به نوبت دهی تلفنی


رییس نظام پزشکی همدان با بیان اینکه حال پزشکان مبتلا به کرونا در همدان خوب است گفت: مطب ها نوبت دهی تلفنی به بیماران را در کنترل بیماری کرونا مورد توجه قرار دهند.

- علیرضا مدرکیان در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان، با بیان اینکه تعدادی از اعضای جامعه پزشکی همدان مانند دیگر اقشار جامعه درگیر بیماری کرونا شده اند اظهار کرد: خوشبختانه حال تمام پزشکان درگیر این بیماری خوب است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر پزشکان مبتلا دوره نقاهت یا قرنطینه را طی می کنند و خوشبختانه هیچ کدام بدحال نیستند.

رییس نظام پزشکی همدان با اشاره به رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی در مطب ها گفت: با همکاران پزشک صحبت کرده ایم و اطلاع رسانی لازم صورت گرفته تا دستورالعمل های لازم را در مطب ها رعایت کنند.

وی بیان کرد: وقتی بعد از ایام عید حساسیت در جامعه نسبت به رعایت دستورالعمل ها کم شد به تبع مطب ها نیز تحت تاثیر قرار گرفتند و حجم بالایی پذیرش داشتند و مراجعات مردم نیز افزایش داشت اما بعد از  گسترش بیماری دستورالعمل های دیگری تعریف شد تا کنترل لازم صورت گیرد.

مدرکیان با بیان اینکه به منظور مهار بیماری کرونا از مطب ها خواسته ایم پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را جدی بگیرند گفت: از آنها خواسته ایم نوبت دهی به بیماران را تلفنی کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حال پزشکان مبتلا به کرونا در همدان خوب است/ضرورت توجه به نوبت دهی تلفنی

حال پزشکان مبتلا به کرونا در همدان خوب است/ضرورت توجه به نوبت دهی تلفنی