مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 تیر 1399 ساعت 09:002020-07-20بين الملل

پرواز هواپیمای جاسوسی آمریکا بر فراز شبه جزیره کره


رسانه های کره جنوبی گزارش دادند، ایالات متحده یک هواپیمای شناسایی را امروز (دوشنبه) بر فراز کره جنوبی به پرواز درآورد که بخشی از عملیات نظامی معمول بود اما هدف از آن فشار بر کره شمالی بوده است.

- رسانه های کره جنوبی گزارش دادند، ایالات متحده یک هواپیمای شناسایی را امروز (دوشنبه) بر فراز کره جنوبی به پرواز درآورد که بخشی از عملیات نظامی معمول بود اما هدف از آن فشار بر کره شمالی بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، روز شنبه کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی یک نشست جامع با مقام های اطلاعاتی ارشد کشورش برگزار کرد تا ارتقای بازدارندگی جنگی پیونگ یانگ در صورت بروز خطرات امنیتی در این شبه جزیره را مورد بررسی قرار دهد.

براساس گزارش خبرگزاری یونهاپ، یک هواپیمای شناسایی مدل آرسی-135وی ریوت جوینت از نیروهای هوایی آمریکا حدود ساعت 10 صبح به وقت محلی بر فراز سئول رویت شد.

این خبرگزاری با اشاره به منابع نامشخص و کارشناسان گزارش داد، این هواپیما به وضوح توسط سکنه دیده شد و هدف از آن اعمال فشار بر کره شمالی است.

به دنبال روابط نسبتا آرام میان دو همسایه شبه جزیره کره در دوران کرونا، تنش ها در ماه ژوئن بالا گرفت و علت آن خشم پیونگ یانگ از اقدام فراری های مستقر در کره جنوبی و ارسال شبنامه هایی در سراسر مرز از طریق بالن بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرواز هواپیمای جاسوسی آمریکا بر فراز شبه جزیره کره

پرواز هواپیمای جاسوسی آمریکا بر فراز شبه جزیره کره