مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 تیر 1399 ساعت 09:052020-07-20سياسي

سوژه هایی جدید برای «گاندو»؛ از موسوی مجد تا روح الله زم


پرونده جاسوسی موسوی مجد و شیوه کاری روح الله زم و ماجرای دستگیری آنها می تواند سوژه مناسبی برای ساخت سریال هایی همچون «گاندو» باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، صبح امروز (دوشنبه 30 تیرماه 1399) سید محمود موسوی مجد که به جرم همکاری با سازمان های جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی به اعدام محکوم شده بود، به دار مجازات آویخته شد.

وی با سرویس های اطلاعاتی بیگانه (موساد و سیا) در ارتباط بوده و در زمان حضورش در سوریه، محل تردد و اسکان سردار شهید سلیمانی و برخی فرماندهان و مستشاران نظامی ایران را در قبال دریافت پول، به سرویس های اطلاعاتی لو می داد.

انتشار خبر دستگیری موسوی مجد و شیوه فعالیت او بار دیگر نشان داد که نهادهای امنیتی و جاسوسی خارجی تمرکز ویژه ای روی فعالیت های جاسوسی در راستای اهداف شوم خود دارند.

این وضعیت بیش از هر چیز ضرورت روشنگری و آگاهی بخشی همزمان به مردم و مدیران خُرد و کلان جامعه را یاد آوری کرد.

خرداد و تیرماه سال گذشته بود که سریال گاندو به نویسندگی آرش قادری، کارگردانی جواد افشار و تهیه کنندگی مجتبی امینی با محوریت پرونده جاسوسی جیسون رضاییان روی آنتن شبکه سه سیما رفت.

فیلمنامه گاندو بر اساس مستندات و وقایع تاریخی مربوط به شناسایی و دستگیری جیسون رضاییان جاسوس ایرانی ـ آمریکایی توسط نیروهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوژه هایی جدید برای «گاندو»؛ از موسوی مجد تا روح الله زم

سوژه هایی جدید برای «گاندو»؛ از موسوی مجد تا روح الله زم