مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 تیر 1399 ساعت 09:102020-07-20اجتماعي

خانه های هلال در استان زنجان توسعه می یابد


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: توسعه و گسترش خانه های هلال در سطح شهرها و روستاهای این استان با هدف پاسخ گویی به حوادث و ارتقای فعالیت های داوطلبانه و بشردوستانه انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، شهرام میرزایی در ششمین جلسه راه اندازی و فعالیت خانه های هلال اظهار کرد: با توجه به اینکه بی طرفی، بی غرضی، استقلال، خدمت داوطلبانه، بشردوستی، یگانگی و جهان شمولی از اصول هفتگانه نهضت صلیب سرخ و هلال احمر به شمار می رود، خانه های هلال با توجه به ضرورت توانمندسازی جامعه و گسترش آموزش های امدادی برای مقابله با حوادث در مناطق شهری و روستایی راه اندازی می شود.

وی تاکید کرد: مهمترین مقوله راه اندازی خانه های هلال در سطح روستاها جذب اعضا، داوطلبان و جوانان سپس آموزش و سازماندهی در جوامع محلی برای آماده کردن آنان برای انجام خدمات است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: بر این اساس جوامع محلی پس از بهره مندی از آموزش های همگانی امداد که توسط هلال احمر ارائه می شود، خدمات داوطلبانه بشردوستانه در زمان عادی و فعالیت های امدادی مورد نیاز در هنگام سوانح بر اساس مخاطرات جامعه محلی را انجام خواهند داد.

میرزایی با بیان اینکه توسعه خانه های هلال و ارتقای آموزش های همگانی امداد یکی از اولویت های اصلی رییس جم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه های هلال در استان زنجان توسعه می یابد

خانه های هلال در استان زنجان توسعه می یابد