مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 تیر 1399 ساعت 09:202020-07-20سياسي

موسوی مجد چقدر پول در ازای جاسوسی گرفت؟


جاسوس سیا و موساد که صبح امروز اعدام شد اطلاعاتی اعم از مشخصات محافظ بشاراسد، طرح تحول ساختار ارگان های امنیتی واطلاعاتی سوریه با پی نوشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را در اختیار سیا و موساد قرار داده بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، صبح امروز محمود موسوی مجد جاسوس سیا و موساد پس از صدور حکم اعدام و تأیید در دیوان عالی کشور و انجام تشریفات قانونی به دار مجازات آویخته شد.

موسوی مجد در تاریخ 18 مهرماه 97 بازداشت شد و شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی به اتهامات انتسابی وی دایر بر افساد فی‌الارض از طریق اقدام علیه امنیت کشور با ارائه اطلاعات سری به سازمان سیا و موساد و تحصیل مال از طریق نامشروع به واسطه اخذ وجه به میزان 280 هزار دلار آمریکا از سازمان سیا در قبال خدمات جاسوسی علیه جمهوری اسلامی ایران رسیدگی و در تاریخ 3 شهریور 98 حکم اعدام وی را صادر کرد که با اشکال و ایراد دیوان عالی کشور حکم دوباره به محکمه بازگشته و دادگاه بار دیگر در تاریخ 4 اسفند 98 بررسی مجدد پرونده حکم اعدام وی را تأیید و دوباره پرونده را به دیوان عالی کشور ارسال کرد و این حکم در دیوان عالی کشور نیز تأیید شد.

20 خرداد امسال بود که غلامحسین اسماعیلی سخنگوی دستگاه قضا در بخشی از نشست خبری خود، اعلام کرد اخیرا فردی به نام سید محمود موسوی مجد فرزند سیدکاظم که ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسوی مجد چقدر پول در ازای جاسوسی گرفت؟

موسوی مجد چقدر پول در ازای جاسوسی گرفت؟