مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 تیر 1399 ساعت 10:352020-07-20سياسي

خداحافظی نوری شاهرودی با معاون سیاسی وزارت خارجه عمان


معاون سیاسی وزارت خارجه عمان در دیدار خداحافظی سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسقط نسبت به تقویت و گسترش هر چه بیشتر روابط دو کشور در آینده ابراز امیدواری کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا نوری شاهرودی سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسقط در پایان ماموریتش در این سمت با شیخ خلیفه بن علی الحارثی معاون سیاسی وزارت خارجه عمان دیدار و خداحافظی کرد.

معاون سیاسی وزارت خارجه عمان در این دیدار ضمن اشاره به روابط بسیار خوب و راهبردی بین دو کشور در زمینه های سیاسی و اقتصادی، از تلاش های سفیر و نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در مسقط در جهت تقویت روابط فیمابین تشکر و ابراز امیدواری کرد که در آینده روابط دو کشور دوست و همسایه هر چه بیشتر تقویت و گسترش یابد.

سفیر جمهوری اسلامی ایران نیز در این دیدار ضمن تشکر از دولت و ملت عمان در همکاری و همراهی با وی و سفارت جمهوری اسلامی ایران در جهت پیشبرد و تقویت روابط فیمابین به برخی از مهمترین اقدامات انجام شده در مدت سفارت خود اشاره کرد و گفت: هم اکنون این روابط در سطح بسیار خوبی قرار دارد و مقامات دو کشور در جهت تقویت هر چه بیشتر آن تلاش می کنند.

در این دیدار همچنین دو طرف در خصوص آخرین تحولات روابط دو کشور و منطقه و تحولات بین المللی نیز بحث و تبادل نظر کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خداحافظی نوری شاهرودی با معاون سیاسی وزارت خارجه عمان

خداحافظی نوری شاهرودی با معاون سیاسی وزارت خارجه عمان