مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 تیر 1399 ساعت 11:252020-07-20سياسي

رونق گردشگری دفاع مقدس با تکمیل پارک موزه دفاع مقدس در سمنان


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به احداث بزرگترین پارک موزه دفاع مقدس شرق کشور در سمنان گفت: تکمیل پارک موزه دفاع مقدس به رونق گردشگری دفاع مقدس در سمنان کمک می کند.

- ایسنا/سمنان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به احداث بزرگترین پارک موزه دفاع مقدس شرق کشور در سمنان گفت: تکمیل پارک موزه دفاع مقدس به رونق گردشگری دفاع مقدس در سمنان کمک می کند.

حبیب الله خجسته پور 30تیرماه در جلسه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس استان سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری اظهار کرد: استان سمنان از زیرساخت ها و ظرفیت های خوبی در گردشگری دفاع مقدس برخوردار است.

وی بر ضرورت بازخوانی ارزش های دفاع مقدس برای مرور رشادت های ایثارگران و افزایش وحدت و اتحاد در جامعه تاکید کرد و افزود: برنامه های فرهنگی دفاع مقدس با رویکردهای اجتماعی در استان برگزار شود و نقش آحاد جامعه در اجرای این برنامه های ارزشی برجسته باشد.

وی خاطر نشان کرد: برنامه های ویژه چهلمین سالگرد دفاع مقدس در استان سمنان تنها مختص به یک هفته نیست بلکه در طول سال برنامه های ارزشی در نظر گرفته شده و اجرا شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ادامه داد: متولیان برگزاری برنامه های گرامیداشت دفاع مقدس به گونه ای برنامه ریزی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونق گردشگری دفاع مقدس با تکمیل پارک موزه دفاع مقدس در سمنان

رونق گردشگری دفاع مقدس با تکمیل پارک موزه دفاع مقدس در سمنان